2008. november 18., kedd

Figyelj!...


... Ne Vásárolj Semmit Nap



JULCSINÁL olvastam és mélységesen egyetértek vele. Éppen ezért továbbítom.

2008.11.28 - november utolsó pénteke, a Ne Vásárolj Semmit Nap egy lépés a változás pozitív irányába. Összefogunk és kiállunk a krónikus túlfogyasztás ellen, ami szinte minden környezeti, pszichológiai és politikai gondunk forrása. Tehetjük ezt úgy, hogy aznap nem vásárolunk semmit, de lehetünk ennél kreativabbak is. Szervezhetünk csere-bere börzét, kártyázást vagy társasozást, játékos vetélkedőt, beszélgetést a barátainkkal, süthetünk süteményt vagy készithetünk közösen ajándékot... Eddig az idézet Julcsi blogjáról... Érdemes együtt gondolkodnunk, erre minden nap alkalmas, de sűríthetjük erre a napra is. Köszönöm Julcsi!

4 megjegyzés:

Julcsi írta...

Inkább én köszönöm Launak:-)

Colette írta...

Ezzel nagyon egyet értek, de nekem akkor lesz az angliai vásárom, pont pénteken. Akkor ne is induljon el a férjem Angliába, vagy talán a termékeim láttán az angolok elfelejtik majd, hogy milyen nap van aznap:)))

Szera írta...

Hát...? Az egyik barátnőm a legnagyobb belvárosi kézművesvásárra készül, azt kérdezte, hogy aznap ki se pakoljon? A férjem szkeptikus,,,,vagy realista? Szerinte egy-két megszállotton kívül senki nem veszi figyelembe. Nem tudom. Mi lekapcsoltuk a villanyokat, azon a bizonyos napon, kinéztünk azon az estén és mindenhol mentek a tévék...

Delfike írta...

Én is kitettem a blogomra.
Remélem valamilyen szinten lesz hatása,ha csak pár emberkére, már megérte.