2009. január 11., vasárnap

Blogbarátság...


KATAFOLTtól és MAMMKÁtól kaptam egy kis bejegyzést, azzal, hogy nézzek be hozzájuk...
KATAFOLT nagyon meghatott, MAMMKÁval azt hiszem, hogy néhány év alatt őszinte barátság köt össze...
A blogolást egy nehéz életszakaszomban kezdtem, fél lábam kórházban volt, a másik fele itthon. Megleptek az első beírások, az akkor még idegen emberek lassan "beköltöztek" a mindennapjaimba...
Akikhez közelebb kerültem:
KATBO - mert olyan otthonos nála és mindig buzdít, ha festek és nagyon közel állnak hozzám a munkái...
KATAFOLT - mert olyan csendesen kedves, szereti a verseket, nyitott és még így, blogon keresztül is tanulok tőle...
JUHIZS - mert ismeretlenül is figyelmes és emberséges volt, és pont akkor, amikor kellett, jól ír és humoros...
BARBI - mert szereti az Earl Grey teát (nekem is ez a kedvencem...), a svéd mézeskalácsot (én is nagyon...) és mert ANNYIRA SZERETI AZ Ő DRÁGA KISFIÁT... (én is kincsnek tartom a lányom...)
MAMMKA - mindenért...
VIOLINI - mert a legkreatívabb emberek egyike, akiket ismerek, az intelligenciájáért...
IDI - mert van benne valami plusz, amit talán még ő sem tud magáról... nálam sokkal jobban ismeri a számítógépet, ez engem lenyűgöz...és, mert annyira szereti a családját...
JULCSI - mert szerető kedvesség árad belőle...

KÖSZÖNÖM, hogy megismerhettelek benneteket...

4 megjegyzés:

katafolt írta...

Pirulok,és köszönöm a barátságod !

Barbi írta...

Ó, Szera! Ez olyan megtisztelő és szívmelengető, hogy ilyen rövid idő után a barátaid közé sorolsz!HÁLÁSAN KÖSZÖNÖM!Ábel nevében is!
:DDDDDDD Sok-sok puszi érte!

SzErika írta...

Ugorj be ha ráérsz::))

Zelnice írta...

Hú, most pirulok ám!
köszönöm,köszönöm :-))