2009. március 7., szombat

Szavak...


... MAMMKA játszani hívott. Az általa megadott 10 szóra kért, hogy írjak valamit, ami éppen az eszembe jut:
KÖNYV: "elvisz" a realitásból, sokszor nagyon jó.
RAJZ: ajándék, hálás vagyok CSILLÁNAK, hogy erre ráébresztett.
HÍMZÉS: megszépíti az egyszerű dolgokat.
TEA: gyűjtemény van belőle..., de a legfinomabb, mégiscsak az earl grey.
CSALÁD: a TEREMTŐ AJÁNDÉKA, mindennap ápolni kell.
TELEFON:függő vagyok, mert számomra köldökzsinór.
GOMB: összekapcsol.
VÍZ: lételem, de nem az én közegem.
VIRÁG: muskátli, hortenzia, jázmin.

Akiknek továbbküldöm a játékot: KISERI, SZARVASMICI, HUNSZIL.
Kellemes elmélkedést!
Az én szavaim: ISTEN, FÉRFI, NŐ, GYEREK, ÁLLAT, HÁZ, KERT, RÉT, ÉG, MADÁR:

3 megjegyzés:

Erika írta...

Köszönöm, ez nagyon tetszetős játék...:)

Monika írta...

Köszönöm Szera! Jó volt olvasni....

Hunszil írta...

Köszönöm, hogy játszani hívtál:)
Ide írom a válaszokat, mert elfelejtem útközben őket:
Isten: Mindenható, élő lelkiismeret.
Férfi: férjem
Nő: ten magam :)
Gyerek: A két fiam
Állat: Suba a kutyánk-imádom.
Ház: tornácos parasztház, nagymamámék háza a Börzsönyben.
Kert. Illat, fák, virágok,gyógynövények
Rét: vadvirág, vágtatás
Ég: kék,
Madár:Szabadság, Sólyom