2009. június 8., hétfő

7...


... dolog rólam..
NAGYCSILI "JÁTSZANI" HÍVOTT... hogy 7 dolgot áruljak el magamról.
1. Életemben első helyen áll a Teremtő, utána a családom, szeretném ŐKET jól szeretni.
2. Omnipotens anya vagyok - ez egy diagnózis...
3. Szeretem a hideg paprikás-krumplit.
4. Mindig meleg a lábam, csak a legesleghidegebb télben húzok zoknit.
5. Kedvenceim a madarak, ha az lenne a kérdés, hogy mi lennék, hogyha állatot kellene
választanom, akkor őket választanám.
6. Egyre jobban szeretem a lilás-barnás színeket.
7. Kicsit talán szomorúnak hangzik, de nem az!!! - amióta nem várok senkitől semmit,
azóta boldogabb vagyok... :)

4 megjegyzés:

Nagyváradi Csilla írta...

Köszönöm,hogy válaszoltál! (Nekem is kedvenceim a madarak!)

Monika írta...

Jó tudni,hogy szereted a hideg paprikás krumplit.:)))

Erika írta...

Ezek szerint a meleglábúak szeretik a hideg paprikás krumplit??? Mert én is pont így...:))

Aranyalma írta...

Szia Szera! Átvergődtem több blogon, míg ide jutottam... :)
Az utolsó pont sajnos(?) nagyon igaz rám is, azóta fordult velem egyet a világ. Valahogy nem is bánom.