2009. július 24., péntek

"Sale"...


... és csokinyuszi... :)
Ma leárazást tartottam a MESKA-boltomban..., nem vagyok én jó kereskedő, ezen nevettünk a lányommal, azt mondta, hogy ez jellemző..., aztán eszünkbe jutott egy film, amiben a csokigyártó család képtelen volt eladni a termékeit és kiálltak az utcára, a konkurenciával szembe és az apa kiáltozta: Csokinyuszit tessék, kérem vegyenek csokinyuszit... :)
Aki kitalálja melyik filmben volt ez a jelenet, apró ajándékot kap tőlem, ha többen rájöttök, sorsolok... :)

Fotó: Internet

13 megjegyzés:

Monika írta...

Nem a Csokoládé című filmben?
csak ez jut eszembe....:)

Monika írta...

Megnéztem a leárazást,ezek szerint mindent el tudtál adni így????
Egyébként pedig pont a leárazós a jó kereskedő szerintem.Nem a meggazdagodásra törekszik,hanem a vevőit szereti.:)

vadcic írta...

Nekem is a Csokoládé című film jut eszembe.

Szera írta...

Sajnálom lányok, de nem talált...:(

Monika írta...

Óóóóóó.:(((((

Monika írta...

Charlie és a csokigyár című film?

Szera írta...

Annyit elárulok, hogy a címében nem szerepel a csokoládé szó!

Monika írta...

Süsd meg!!!!:)))))))

Szera írta...

Kedves Mammka! Bár jól hangzik a cím, de nem talált... :) Innen üzenem, hogy nem tudok hozzád írni, már megint... :(

Bea írta...

biztos valami magyar film volt, de nincs tobb otletem.

Szera írta...

A film amerikai és nagyon jó...

ezkriszti írta...

Én láttam, és nagyon tetszett. Az apuka magas, barna hajú, barna szemű. No meg játszik benne Diane Keaton is. A címét nem tudom. :-(( A végén énekelnek a barátnők. Talán citromnővérek?

Szera írta...

Nyertél!!! Írd meg a címedet és küldöm az ajándékodat! :)