2009. július 2., csütörtök

Tegnap...


... Esztergomban jártunk apával, szép a város, mint mindig, de üres..., a Bazilika alatti parkoló máskor dugig volt buszokkal, autókkal, most alig állt benne jármű..., a Bazilikában is alig voltunk... hol vannak az emberek?!
Fotóztam néhányat, majd megpróbálom feltenni... :)
Tudtátok, hogy Chagall kiállítás is van Esztergomban? Jó néhány litográfiáját állították ki, én erről sem tudtam, a következő alkalommal Aba-Novák képeket mutatnak be...
Átmentünk Párkányba, érdemes megnézni milyen szépen kicsinosították a sétáló utcát, furcsa volt, hogy euróval kellett fizetni, a nagy meleget enyhítendő szökőkút állt az utca közepén és folydogált egy kis patakocska, a gyerekek nevetgéltek az emberek kedvesek voltak...

8 megjegyzés:

Nagyváradi Csilla írta...

Én is láttam a kiállítást! (Szeretem Esztergomot, de jó, hogy írtál róla!)

CsákniR írta...

Egy kislány karján kosárral jön az erdő felől. Egy rendőr eléállva megkérdi: mianevedmivanakosárbanhovámész? Mire a kislány ijjedten: Esztergomba!
(Bocs :O))

Szera írta...

Aranyos... :)

zazálea írta...

Esztergom egyre inkább kihaltabb, itt lakunk mellette, ide jártam suliba, tudom, mit mondok. Bár a nyári fesztiválprogram remek, jó programot raktak össze a szervezők, arra érdemes elmenni.

Szera írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Szera írta...

Ez olyan szomorú...

Erika írta...

Hétfőn még össze is futhattunk volna, a gyerekeket vittem Szlovákiába nagyapjukhoz...:) és én is alig láttam embert, kivéve azt a párat, aki rosszul irányította a forgalmat és azokat, akik utánunkjöttek a kis utcákba, mert azt hitték, mi tudjuk az utat...:)) meg kukásautót és sittesautót is kifogtunk...bibibííí!
Szóval kár, hogy nem találkoztunk.

Szera írta...

Nem hiszem el...
Mostmár tényleg a tettek mezejére kell lépni!!! :)