2009. november 20., péntek

Ezúton...


... megalapítom a saját blogdíjamat... :)
Ez a díj felvet néhány kérdést...
... bárkinek, akinél kellemesen érzed magadat! :)
... biztosan örül majd neki...
Nagyon erőszakos világban élünk és én tudom, mennyire jólesik megpihenni egy-egy blog olvasása, nézegetése közben...
... ezért "alapítottam" ezt a díjat...
... csakhogy hiba csúszott a dologba, valami folytán nem tudtam "szabályosan" beszkennelni, tükörírással írtam, persze nem direkt... :)
Nem vagyok egy nagy műszaki zseni, ami újra bizonyságot nyert... :)
Először arra gondoltam, hogy kitörlöm, de aztán az jutott eszembe, hogy legyen ez egy titkos díj, csak mi blogosok értsük... :)
Tehát a díj neve: Kellemes Nálad!
Küld el legalább 3 kedves blogtársnak, hátha jólesik egy kis szeretet ebben a nagy ködben... :)

Kérlek MAMMKA, KISERI, BARBI... küldjétek tovább a díjat...

4 megjegyzés:

Barbi írta...

De jó, hogy kellemes nálam! Ennek nagyon örülök! És hogy Tőled kaptam! :D

Köszönöm!!!!!!

Monika írta...

Ez egy tüneményes kitalálás!!!!!!Nagyon tetszik és KÖSZÖNÖM SZÉPEN!
Egy díj Szerától,milyen jó nekem is!!!!:)

Monika írta...

Lesznek átfedések blogokban,de nem baj....

H. Mária írta...

Nagyon ötletes. Valóban kell egy olyan hely, ahol kiköthet kishajónk a viharos tengeri utunk után. Én is megkaptam már ezt a díjat, de nem tudtam, hogy te alapítottad. Hálás vagyok ezekért a mondatokért. Köszönöm. Mária :D