2011. június 27., hétfő

3...


... mozgalmas napon vagyok túl... :)
Még mielőtt elkezdek készülődni a kórház nevű helyre még írok néhány sort.
Rengeteg ismerettel lettem gazdagabb az említett három napon, sokat sírdogáltam, de inkább a boldogságtól, találkoztam Kiserivel meg a többiekkel (családja!), babáztam, ölelgettem, rengeteg szeretetet kaptam-adtam... Sokat-sokat gondolkodtam, hogyan lehetne még jobban beosztani az időmet, hogy az igazán fontos dolgokra tudjak koncentrálni, hogy a sok erőfeszítést kell tenni ezekben a napokban, de ez nem hiába való, hogy legyek türelmes és még inkább szelíd.
Újra és újra megtapasztaltam, hogy egy boldog nép tagja vagyok és ezért hálás vagyok NAGYON!

Ma elkészül az új szemüvegem és így a fizikai dolgokat is tisztábban látom majd! :)

LEGYEN SZÉP, SZERETETTELI HETETEK!

11 megjegyzés:

erdoseva55 írta...

Drága Szera!
Már hiányoltam a bejegyzésedet.
Isten áldása kísérjen továbbra is.
Ölellek, így ismeretlen ismerősként is!:)
Szeretettel: Éva
Szép hetet Neked is!

Vera írta...

Neked is szép hetet!

Szera írta...

Köszönöm! :)

atira írta...

Minden jót neked !

Kőrösi Mercédesz írta...

Drága Szerám!
Nagyon tudom, miről írsz - szinte ugyanazok az élmények borítottak el minket is a hétvégén, csak ti és Kiseriék hiányoztak:) De voltak sokan mások :)
Ezzel a nagy-nagy feltöltődéssel remélem szebb és jobb és rövidebb lesz a benti heted!
Puszilunk!

Timi írta...

Drága Szera ♥!
Jó újból "látni" téged és neked is nagyon szép hetet kívánok ♥♥♥!!!

Juccantó írta...

Más helyszínen délebbre kicsit:)))...ugyanolyan három nap,ugyanazok a felüdítő programok,és ugyanaz a boldog nép várt rám is mint Rád..és közben gondoltunk Rád...Rátok is!!!!Ilyen egységes nép nincs még egy a világon!!!Boldog vagyok,hogy ide tartozom!:)))))

Szera írta...

Olyan drágák vagytok, köszönöm!♥

Erika írta...

Hjaj...! csudálatos hétvége volt!! remélem, sokáig kitart:)) mindőnknek:))

Szera írta...

Kiseri! Én is azt remélem, az akkumulátorok feltöltődtek...♥!

Melania macron írta...

A nevem Melania macron vagyok 35 éves. éves 31 éves koromban mentem férjhez, csak egy gyermekem van, és boldogan éltem. Egy év házasságom után a férjem viselkedése annyira furcsává vált, és nem igazán értem, hogy mi történt, ő pakolt ki a házból egy másik nőnek, annyira szeretem, hogy soha nem álmodom elveszíteni, megpróbálom a legjobb annak biztosítására, hogy a férjem visszajöjjön hozzám, de mind hiába, sírok és sírok segítséget keresve, megbeszéltem a családjával, de nem kaptam választ. Tehát a legjobb barátom, cynthia, és megígéri, hogy segít nekem . Mesélt nekem egy Drosagiede nevű férfiról, azt mondta nekem, hogy nagyon nagyszerű ember és igazi férfi, akiben megbízni lehet, és nincs semmi olyan szerelmi kérdés, amelyet nem tudna megoldani, és elmondta, hogyan segített számtalan embernek kapcsolatuk helyreállítása. Nagyon meg voltam győződve róla, hogy gyorsan megkerestem a doctorosagiede75@gmail.com e-mail címét, vagy a WhatsApp és viber telefonszámát a +33753154980 telefonszámon. Minden problémámat elmagyarázom neki, ő azt mondta nekem, hogy ne aggódjak, hogy minden problémám azonnal megoldódik. Megmondta, mit kell tennem, hogy visszavegyem a férjemet, és én meg is tettem. Azt mondta, hogy három nap múlva a férjem visszatér hozzám és koldulni kezd, és ez valóban úgy történik, ahogy mondta, nagyon meglepődtem, ez nagyon csodálatos. Istennek legyen a dicsőség, most nagyon szoros a kapcsolatunk, és mindketten újra boldogan élünk. Ha hasonló problémája van, vegye fel a kapcsolatot vele, és keresse meg a problémát egyszer és mindenkorra. élek a bizonyságról