2012. január 10., kedd

Fura...


... nap.
Reggel korán indultunk, hatalmas pelyhekben hullott a hó! Felnéztem az égre, vagyis szembenéztem a hóeséssel, olyan mesés volt! :) Más világ... valóban mesebeli álom! :)
Néhány perce kikísértem a családomat és tavaszi hangok ütötték meg a fülemet, rigók sivalkodtak az ágak között és, mintha a levegő is langyos lett volna.:)

A gondolataim is ilyen csapongóak. Gondolkodom sokat a közeli jövőn. "Valamit kezdeni kellene" magammal... mintha kamasz lennék. Mi leszek, ha nagy leszek? Van, aki biztat, hogy írjak, van egy speciális téma, amiben "profi" vagyok. Talán megpróbálhatnám....
Van, aki a kézügyességemre hívja fel a figyelmem, "olyan sok mindent tudsz csinálni"...
Persze, persze... :)
A valóság az, hogy képtelen vagyok szponzorálni magamat, nem tudom, hogy kell "megélni"... :) Tudom, tudom a pozitív gondolkodás hívei már visítanak is," ne mondd ki, hogy nem tudod!"

Hangosan gondolkodom..., bocsánat! :) Végül is itthon vagyok... :)

Még egy darabig egyedül leszek itthon, rajzolni fogok, ez biztos!

Fotó: Modern Poetry ∫ The MOD Blog

7 megjegyzés:

Timi írta...

A rajzoláshoz valóban tehetséged van!!! Elő hát azokkal a rajzszerszámokkal :o)))!

Szera írta...

Drága vagy! :) KÖSZÖNÖM!

Monika írta...

Én a horgolásra nagyon buzdítalak!!!!!A rajzaid csodásak,de most olyasmit kellene előrébb venni,ami hoz is a konyhára.Ugye?

Névtelen írta...

Hogy is mondjam...Benned magamra ismertem! ? - mintha azt írtad volna le, amit én is átélek :)

Szera írta...

Mammka! Ugye! :)
Tarka Barka! Van néhány év előnyöd! Drukkolok neked! :)

Névtelen írta...

ebben a világban...bízom 2012 végén lesz előnyöm! :)

Rita írta...

De nagyon megértem a vívódásodat (legalább is úgy gondolom)... De rajzaid valóban nem mindennaposak ám, nekem úgy tűnik, mondanivalójuk, tartalmuk van!