2012. május 4., péntek

Elkészült...

... a titkos (már nem az! :)) Sal első része. Nem szoktam sokat töprengeni (na, nem általában!), hirtelen döntök ha valamit csinálok, most is kinyitottam a hímzős dobozomat és kiválasztottam a fonalat. Az alap saját öregítésű kongré. Tudom, hogy ma
már unalmasnak tartják ezt az anyagot, meg kicsit ciki, ha valaki erre dolgozik, de én élveztem! :) Amúgy sem vagyok egy divatos nő! :) Még mindig "malaclopó" táskákat hordok, meg bokáig érő szoknyákat, mint kamaszkoromban..., hogy ez most hogy jön ide?! :) A többiek munkáját megnézhetitek ezen az oldalon! http://manka-sal.blogspot.com/

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Épp írtam Palkó oldalán hogy nem értek a hímzéshez és fonáshoz, így nem értem a cikit anyagban, de nekem nagyon tetszik! :-) Ilyenkor kedvet kapok, de egyenlőre gombot felvarrni is igen nagy kaland nekem :-D
Nahát! Milyen a malaclopó táska? :-)
Puszilom Nórát, már rég hallottam róla :-(

Timi írta...

Én is régimódi vagyok...mármint a kongrét illetően...:o) Nagyon szeretek rá hímezni, mert könnyen átlátható...és nekem olyan rusztikusnak is tűnik...:o)
Szóval nem ciki!
A hosszú szoknyában is osztozkodom és a malaclopó táskában is :o)))! Mindkettőt nagyon szeretem...

Monika írta...

:)