2012. november 25., vasárnap

Van...

... 5 perced?

Esti dal

Oly jó ilyenkor este már,
mikor az izzó nap leszáll
s a csillag csillog csak nekem.
Elgondolom az életem.

Ami elmúlt és ami lesz még,
mit rég meguntam s amit szeretnék,
messziről nézem és nyugodtan,
ami után egykor futottam.

Mire az izzó arc lehűl,
a szív is békés lesz belül.
Öröm, kétség oly messzi cseng
és jól esik az esti csend.

Jó így még egyszer szem lehunyva
mindent végiggondolni újra,
a lélek könnyű, mint a pára
s csend van. Elalszunk nemsokára.


B. Radó Lili

Rajz: Anna Silivonchik





4 megjegyzés:

Juccantó írta...

Szép:)))
És ugye ez is a te csodás rajzod???

Timi írta...

De jó volt most így este olvasni ezt...♥ Köszönöm!
Én is pont ezt szerettem volna kérdezni, hogy te rajzoltad? Csodás rajz!!!

Névtelen írta...

Ez a mesés rajz a tiéd?

Szera írta...

Olyan drágák vagytok! :)
De nem, nem az enyém...
Odaírtam a rajzhoz a hölgy nevét! :)
...és valóban csodálatos, mesés...