2012. december 7., péntek

Egyedül...

... vagyok itthon, ez jó alkalom elmélkedésre...
Mostanában szinte mindannyian nehéz élethelyzetbe kerültünk és nemcsak gazdaságilag értem. Egyre nagyobb feszültség vesz körbe bennünket, mint egy száját tátogató rém... és talán azért is írom még a blogomat, hogy egy kis szépséget csempésszek az erre-járók mindennapjaiba. Illetve, hogy a szilárd bibliai alapokon nyugvó hitem erőt adjon azoknak, akik híján vannak ennek az erőnek.
VAJON VAN ERRE IGÉNY?! Én teljesen jól tűröm, hogy ha népszerűtlen cikkeket írok, arra nem jön válasz. :) Nem az én dicsőségemet van itt a hangsúly, hanem a TEREMTŐ Istenén, Jehováén! :)
Jézus is népszerűtlen volt az Ő idejében, hiszen lerántotta a leplet a hamis imádatról. Sokszor jobban befogadják az emberek azokat, akikben van valamiféle vallásos érzület, de igaziból nem aszerint élnek, amit a Biblia irányadónak mutat, hanem aszerint, ami népszerű, nem baj, ha át van itatva pogány eredetű hagyományokkal, bibliaellenes tanításokkal, mint pl. a szentháromság, a lélek halhatatlansága, az hogy a jó emberek az égbe mennek, az, hogy nem használják az Isten személyes nevét, holott az eredeti iratokban közel 7000-szer előfordult, hogy elnézik a házasságon kívüli együttélést, pedig Jehova ezt mélyen elítéli.
SENKIT nem ítélhetünk meg, ez nem a mi dolgunk! Nem is szabad, hiszen ezzel olyan dolgot vennénk a kezünkbe, ami nem a mi kompetenciánk, de azt írja a Biblia:" Ha tehát valaki tudja, hogyan kell helyesen cselekedni, és mégsem teszi, bűne az annak." Jakab 4:17

Én tiszta szívből szeretem Jehovát és az embertársaimat! Ezért talán mégsem hagyom abba a blogozást..., pedig sokat gondolkodom rajta... Megírjátok nekem, vagy ide vagy az e-mailemre, mi a véleményetek erről. KÖSZÖNÖM! Szép napot mindenkinek!

11 megjegyzés:

Amaranta írta...

HA azt érzed- és a soraidból ezt szűrtem le-, hogy blogolni szeretnél, akkor blogolj nyugodtan, és írdd azt amit írni akarsz. Ha kommenteket ritkán is hagyunk, azért olvasunk, nyugodj meg :-)

Szera írta...

Kedves Amaranta! Köszönöm! :)

Betti írta...

Az, hogy sokszor nem érkezik megjegyzés szerintem nem feltétlenül azt jelenti, hogy "negatívat" írtál. Egyszerűen csak nincs mit hozzátenni.
És ne hagyd abba! Ha csak egy ember lesz, aki eddig nem hitt, de a te soraid olvasgatása után elgondolkozik azon, hogy honnan nálad a nagy kiegyensúlyozottság, boldogság... már megérte!

Tulipánt írta...

Virtuális világom egyik kedvence vagy. Gyakran benézek hozzád, de nem írok. Minden jót kívánok neked!

Szera írta...

Olyan drágák vagytok! Köszönöm!

Julcsi írta...

Arról mit gondolok, hogy abbahagyd-e a blogolást? NE!
A többivel meg egyetértek. Csak másképp:)))

Fáni írta...

Szia! A Hit mindenkinek a magánügye. Ha úgy érzi valaki, hogy számára bántó amit írsz, ne olvasson Téged.Én nem vagyok a Ti hittek tagja, de nagyon szívesen olvasom a blogodat. Az oviban volt egy Daduska nénim, nagyon szerettem, hittestvéred. Sokszor kértem beszéljen róla, mert érdekel a dolog. Szerintem az ember műveltségéhez ez is hozzátartozik. Szóval, írjál, én mindig elolvasom, mégha nem is írok semmit.

Juccantó írta...

Látod mennyi örömet okozol az írásaiddal?!Én is olvaslak mindig,még ha nem is hagyok bejegyzést!Szeretlek drága testvérkém:))))

Névtelen írta...

Kedves Szera!
Úgy gondolom rajtam kívül sokan vannak akik követik a blogod nap-mint nap...
Nem mindenki követi Jehova tanait/ezért az ilyen jellegű bejegyzéshez nem érkezik sok komment,néha semmi/,de tudom,hogy mindenki hisz valamiben.....Amiket írsz mindenki megpróbálja valahogy a saját képére formálni így lehet a blogod a nyugalom szigete,ahol mindenki erőt meríthet a hétköznepokra!
Puszillak

foltoska írta...

Kedves Szera! Én is rendszeresen olvasom a bejegyzéseidet, de máshova is ritkán írok. Kár lenne a tartalmas blogodat abbahagyni. Az enyémet se sokan olvassák, viszont saját magam évek múlva nagy örömmel nézem vissza a három naplóm mindegyikét. A hitünk erősítésének egyik forrása is lehet a blog olvasása. Tudod, "a hit hallásból van".

Szera írta...

Nagyon köszönöm mindannyiótoknak!♥