2013. június 11., kedd

Öblítőszer...

... otthon készítve, természetesen.

Tudtad, hogy a teafaolajat kiválóan tudod használni mosáshoz? 

A szintetikus öblítő helyett fél liter 10%-os ecetbe csepegtess 6-8 csepp teafaolajat, majd öntsd fel vízzel, hogy 1 liter legyen belőle. Ezt a keveréket öntsd az öblítőtartályba. Mivel a teafaolaj nagyon jó fertőtlenítő, használd ezt kisbabád, gyermeked ruháinál, erősen szennyezett ruháknál vagy fehérneműknél. 

Forrás: http://mannaszappan.hu/teafa-illoolaj?tr_=cTVydDd4aGk=

Én már készítettem hasonlóan bioöblítőt, mivel nagyon szeretem a levendula illatát, tiszta levendulaolajat használtam.

Fénykép: Szép estét!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

És volt levendulai illata a ruháidnak?

Szera írta...

Hááát..., te valamit tudsz!:) Állandó orrdugulásom van egy ismeretlen allergia miatt, inkább az érzet volt fontos. Ha beledugom az orrom a tömény olajba, akkor érzem.

Erika írta...

Azt tapasztalom, hogy nem marad intenzív illata a ruháknak az olajoktól, ám mi megszoktuk a semleges ruhaillatot, amolyan tiszta, szagtalan illatot érezni. Ha néha illóolajozok, akkor meg az icipicit is érezzük valamennyire, mert az orrunk es az egész szervezetünk kitisztult es mar zavaró az oblítő, pl. Idegen ruhákon... Bocs, h ilYen hosszan írtam...:)

Szera írta...

Nem hogy nem haragszom, hanem kifejezetten örülök neki! :)