2013. szeptember 5., csütörtök

Játék...

... helyett. Bár ez is játék! :)
Nyilvánvalóan sokkal kevesebben olvasnak blogokat, mint néhány évvel ezelőtt. Ez sok minden miatt van. Szomorú vagy sem, nem is tudom. Annak ellenére, hogy ma már csak néhány bejegyzést kapok, oldalt látom, hogy vannak rendszeres olvasóim. :) Tőlük kérdezném, hogy MIÉRT LÁTOGATNAK MEG ÚJRA ÉS ÚJRA? :) A válasz végén írjátok oda, hogy melyik színt szeretitek jobban a rózsaszínt vagy a kéket? Mert a végén kisorsolok egy kis nyereményt a válaszadók között. Sorsolás: szeptember 20-án.

Köszönöm és szép estét mindenkinek!

Fénykép: Szép álmokat!


12 megjegyzés:

ZsuzS írta...

Úgy gondolom tudod miért. :) Régebben az írásaid és a sok ötletet adó oldal miatt jöttem, mostanában pedig a rajzaidért.
Azt hiszem még nem engedett el engem a rózsaszín. Ölellek.

Botthéka írta...

A gondolatokért...

Tulipánt írta...

Szépek a rajzaid, a gondolataid...

Monika írta...

Azért mert Szera vagy és ez a te blogod.:)
Engem meg a kék nem engedett el...:)

Juccantó írta...

Elmondták az előttem lévők:olyan értékes,érdekes gondolatok amely csak ebben a blogban van,rajzok,ötletek...és nézve ezt a kék-rózsaszín harmóniát mindegy is melyik szín:))))

Fáni írta...

Szeretek gyönyörködni az alkotásaidban, értékes gondolatokat osztasz meg velünk.
Bár szeretem a rózsaszínt, a kék a nyerő.

Éva írta...

Nagyon sajnálom én is hogy egyre kevesebben nézelődnek a blogokon , ezt meglehet magyarázni ezzel-azzal! Nem mondhatnám azt sem hogy én rendszeresen kommentelek nálad, de ha nem is írok akkor is gyakran benézek hozzád. A lelkemnek nagyon jó érzés szép gondolataidat olvasni feltöltődni/másik ilyen kedves blogom mammka aki szintén ilyen hatással van rám/ és a szép rajzaidban gyönyörködni. Nekem kedvenc színem a lila! (Csak elmondanám hogy alig tudott az unokám még beszélni de már azt tudta mondani ha kérdezték hogy nagyinak mi a kedvenc színe?:-))

Anna írta...

Már a bemutatkozásodnál olvasható idézetért is szeretek idejárni, annyiszor elolvastam már. Szeretem, hogy egyáltalán nem tolakodva mutatod meg a saját Isten hitedet; és persze a rajzok! Jó Nálad!
A szín: talán a rózsaszín, de nagyon szeretem a türkizt is:) egészen mindegy.
Ismeretlenül is szeretettel: Anna

Millus írta...

Engem egész egyszerűen megnyugtat ez a blog. Magam sem tudom szépen megfogalmazni, hogy miért... De szeretem, szeretem a képeket, szeretem az egésznek a hangulatát :) Én a rózsaszínre szavazok :) Nem szoktam kommentet írni, mert nem is ismerlek, csak valahogy véletlenül keveredtem ide, de minden bejegyzést meg szoktam azért nézni ;) Millus

erdoseva55 írta...

Én egész egyszerűen szeretek itt lenni! Mindig szívesen jövök noha megjegyzést ritkábban hagyok . Szívesen olvaslak, és hát a rajzaid! úgy is tudod, hogy nagyon kedvelem őket!
Szín: rózsaszín

Névtelen írta...

Természetesen a rózsaszínt❤
Az érdekes gondolataidért, a kifejező rajzaidért meg a babákért és a puritán hímzésekért szetetem a blogodat...

Névtelen írta...

Te vagy az egyetlen, akihez minden nap benézek...
Szeretem gondolatgazdag írásaidat. Annak ellenére, hogy személyesen még sosem találkoztunk, közel érezlek magamhoz.