2014. április 25., péntek

Van...

... egy vers, amit azóta sem találok, sajnos, nem tudom, hogy ki írta, még a kislányom valamelyik mesekönyvében olvastam. Aztán évekig tanítottam a gyerekeknek az óvodában, aztán átvették mások is, így sok-sok gyerekhez eljutott. :) Úgy emlékszem, mintha Kiss Péternek hívnák az íróját, de ez egyáltalán nem biztos. Most közreadom, hátha nektek is megtetszik. :) Évzárón a fiúk "kötelezően" elmondták, a szülők pedig igen-igen meghatódtak.

Azt hiszitek, hogy én csak egy kisfiú vagyok?
Én vagyok a törpék között a legnagyobb.
Jövendő bajnoka, előttem diadal,
és vén öregember, csakhogy még fiatal.
A legkisebb óriás, vásott-jó kölyök.
S mindez szertefoszlik, amire felnövök.


beautiful

5 megjegyzés:

Monika írta...

A Google-ba beírva se találod????????

Szera írta...

Nem. Egy mesekönyvben volt, csak úgy. Nem önálló versként. Ugye, milyen kedves? :)

Leki-Rita írta...

Google-barátom ezt adta ki:
http://ignotus87.blog.hu/2008/02/07/hogy_ki_vagyok

Szera írta...

Rita! Köszönöm! :)

Szera írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.