2014. szeptember 3., szerda

Te...

... tudsz hinni az evolúcióban? A "hinni" szó nagyon is helyénvaló, amikor a diplomamegújításomat végeztem jópár évvel ezelőtt, egy nyugalmazott egyetemi tanár, aki biológus volt, azt mondta nekem, hogy az evolúcióba vetett hit sokkal több erőfeszítést igényel, mint az Istenbe vetett hit. Ezt soha nem felejtem el, és teljesen egyetértek vele, hiszen minden a Teremtőről mesél, hogyha nyitva tudjuk tartani a szemünket és a szívünket. Találtam tegnap egy képet, ezt most megosztom veletek. NAGYON örülnék, hogyha megosztanátok velem a véleményeteket.
Szép napot mindenkinek!
Fénykép: Az evolúció elmélete bizony csak "káprázat", mint ahogy ezen elmélet megalkotója ezt megérezte.
"Gyakran hideg reszketés futott rajtam keresztül, és megkérdeztem magamtól, hogy vajon nem egy káprázatnak szenteltem-e az egész életem."
(Charles Darwin)

A bizonyítékok egy Teremtő létezésére világítanak rá...
Ha az evolúció elmélete igaz lenne, az ahhoz volna hasonló mintha a papír írná a könyvet, hiszen a DNS nem kölcsönhatás eredménye, hanem egy írott program. Ahhoz pedig kellett egy Programozó...

Nincsenek megjegyzések: