2014. december 26., péntek

Szinte...

... lehetetlen olyan családot találni, ahol nincs mentális betegségtől szenvedő családtag. Lehet, hogy te is ettől a betegségtől szenvedsz?


"Elakadt a lélegzetem. Úgy éreztem, képtelen vagyok elviselni azt a szégyent, ami egy mentális betegséggel jár" - meséli Claudia, akinél bipoláris zavart és poszttraumásstressz-szindrómát állapítottak meg.


"Időbe telt, míg el tudtam fogadni a helyzetet - mondja Claudia férje, Mark. - De rájöttem, hogy az a legjobb, ha teljes erőmből támogatom a feleségemet."


Szerencsére ezeket a betegségeket lehet kezelni. Ha szívesen olvasnál néhány tudnivalót, melyek segíthetnek a mentális zavarok jobb megértésében, kattints ide: http://www.jw.org/hu/kiadvanyok/folyoiratok/g201412/mentalis-betegsegek/


Hasznos olvasást!






Nincsenek megjegyzések: