2015. augusztus 20., csütörtök

Az...

... elmúlt héten elvesztettünk egy kedves ismerősünket, 39 éves volt, egy 12 éves kisfiú anyukája..., legyőzte a rák. Ilyenkor komoly vigaszra van szükségünk, mindannyiunknak. Bizony most nekem is nagyon fontos, hogy erősítsem magamat a Bibliában leírt reménységgel!


... nyilván benned is felmerült már a kérdés, hogy van-e élet a halál után?
Arra, hogy mi történik a halál után, többféle verzió létezik.
"Úgy gondoltam, hogy három helyre kerülhetünk a halálunk után: a mennybe, a pokolba vagy a tisztítótűzbe. Tudtam, hogy nem vagyok elég jó ahhoz, hogy a mennybe jussak, de annyira rossz sem, hogy a pokolba. A tisztítótüzet pedig nem igazán tudtam, micsoda. Mindezt csak másoktól hallottam, nem a Bibliában olvastam." (Lionel)


"Azt tanultam, hogy minden ember a mennybe megy, de erről nem voltam meggyőződve. Inkább úgy gondoltam, a halállal mindennek vége, a halottaknak nincs jövőjük." (Fernando)


Te mit gondolsz: Mi történik a halál után? Mire alapozod a válaszodat?


Nézzük meg, hogy a Biblia mit mond arról: Mi történik a halál után? Szenvednek valahol elhunyt szeretteink? Találkozhatunk még velük? Hol találhatunk biztos választ?
A Biblia kielégítő és őszinte válaszokat ad ezekre a kérdésekre! Ezek a válaszok nem feltétlenül esnek egybe azokkal a tanokkal, amelyeket a különböző egyházak tanítanak!
De most koncentráljunk a bibliai válaszokra: http://www.jw.org/hu/kiadvanyok/folyoiratok/wp20150801/mi-tortenik-halal-utan/

Fotó: internet

Nincsenek megjegyzések: