2015. szeptember 18., péntek

Digitalizálni...

... kellene a képeimet, hogy árajánlatot kérhessek nyomdáktól. :( Hogyha tudnám, hogy azt hogyan kell...) Fáradt vagyok már ahhoz, hogy mindenhol intézkedjek. Éveken át mindent meg tudtam csinálni a főzéstől, a befőzésig (ezt mondjuk most is csinálom :) ), lefestettem régi szekrényeket, átalakítottam használt dolgokat, díszítettem-szépítettem, élveztem, hogy újrahasznosítok. Az elv ma is a szívem csücskében van, de a lendület már nem a régi. Rajzolni szeretek, rajzolni KELL(!), a rajzolás szebb és jobb vidékekre visz... Nehezen engedem el őket még olyan formán is, hogy képeslapok legyenek belőlük. Na jó, ebbe belementem, de ez a digitalizálás... Egészen pontosan ezt írták: "Nyomdánk a képeslap gyártáshoz digitális állományt fogad el."
Tudtok nekem segíteni ebben? Előre is köszönöm! ♥

5 megjegyzés:

Katalin írta...

nem értem pontosan, miért akarsz a nyomdával bajlódni. Képeslapokat sokkal egyszerűbben lehet (akár otthon) előállítani
bocsánat, hogy értetlenkedek, nem ismerem a teljes sztorit, csak manapság már mindenki képeslapokat gyárt, és még nem halottam, hogy nyomdába vitte volna

Szera írta...

Nem értetlenkedsz! :) Egy "komoly" helyre kérték a képeslapokat, ill. képeket, amik másolatok és keretezésre alkalmasak. Szeretném, ha szép és minőségű anyagot adnék. Én ezt itthon nem tudom kivitelezni. Tudod, mindenki maradjon a maga kaptafájánál. :) Az én kaptafám egészen más! :)

Timi írta...

Esetleg beszkennelni a rajzokat? Bár az nem lesz olyan, mint az eredeti...:o(
Nincs olyan nyomda, ami olyan jó minőségben csinálná a szkennelést, hogy elfogadható legyen? Nóra is nyomatott ki képeslapokat annak idején... ő hogy csinálta azokat?

Monika írta...

Sajnos nem látszik a képed.:(
Csatlakozom Timihez: Nórától né is kaptam másolatot.....Amiket rajzolok könyvekhez,azt a kollegák beszkennelik és úgy adják a nyomdának, úgy kéri a nyomda is,mert ők nem bajlódnak a scenneléssel. Van az a másolócég- Copy General,akik scennelnek és másolatokat is készítenek,biztosan van felétek is.Ott csináltassad meg ,ráteszik cd-re és akkor cd-n el tudod küldeni az anyagodat a rendelőknek.
Hurrá!!!!! Képeslap! Ez csodás! Gratulálok!!!!!!!

Monika írta...

A digitális állomány számomra és a tapasztalataim alapján egyértelműen beszkennelt rajzok cd-n.