2015. november 24., kedd

Forr...

... Európa, forr az egész világ. Vallási tolerancia? Vallási fanatizmus? Őrlődnek az emberek, vannak, akik félnek, vannak, akik hárítanak.


Méltán merül fel a kérdés: Fennmaradnak a vallások?


Gaffarnak, aki Törökországban született, mindig is felkavaró volt a gondolat, hogy a vallása szerint Isten bosszúálló. A felesége Hediye már kilencévesen kételkedni kezdett a vallásában. "Arra tanítottak, hogy higgyek a sorsban - mondja. - Mivel árva vagyok, azon gondolkodtam, mivel érdemeltem ezt ki. Gyakran egész éjjel sírtam. Mire 15 éves lettem, már semmit nem jelentett nekem a vallás."


TE IS hátat fordítottál a vallásodnak? Ha igen, nem vagy egyedül. Sok országban egyre többen mondják magukról, hogy nem vallásosak, ami elég bizonytalanná teszi a vallásszervezetek jövőjét.
Miért hagyják ott sokan a vallásukat? Tudtad, hogy a Biblia megjövendölte, hogy sokan elhagyják a vallásokat? Ha szívesen olvasnál többet ebben a témában, kattints ide: http://www.jw.org/hu/kiadvanyok/folyoiratok/g201511/fennmaradnak-a-vallasok/


 Kép: Internet

Nincsenek megjegyzések: