2016. május 7., szombat

Ha...

... szombat, akkor bibliatanulmányozás.
Innen folytatva: http://szera-szera.blogspot.hu/2016/05/ha.html


((Egy kis személyes: gyerekkorom óta tudtam, hogy van Isten. Néztem a felhőket, az eget és arra gondoltam, hogy ott lakik. Hittanra jártam, sokat kérdeztem és kevés választ kaptam. Nem értettem az imákat, amiket mérkőzések előtt imádkoztak a sportolók, szörnyülködve néztem, ahogy a papok megáldják a fegyvereket, nem értettem, hogy mi történik a halottakkal, miért kell meggyónnom a papnak, hiszen Istennek is elmondhatom. Ezekről írtam már itt sokat. KERESTEM az igaz imádatot, úgy akartam imádni ŐT, ahogy az NEKI tetszik, ezért kezdtem el tanulmányozni a Bibliát és ezért igyekszem megosztani a Biblia igazságát minden tiszta szívű emberrel, mert ahogy Jézus mondta: "Megismeritek az igazságot, és az igazság szabaddá tesz titeket” János 8:32 ))


Melyik az igaz vallás?
Melyik vallás az, amelynek minden tanítása Isten Szaván alapul, tiszteli Isten nevét, és azt hirdeti, hogy Isten Királysága az emberiség egyedüli reménye? Melyik vallás az, amelynek a tagjait szeretet fűzi össze, és nem támogatja a háborúkat? Érdemes rajta elgondolkodni.
" Ebből a tényből ismerhetők fel az Isten gyermekei és az Ördög gyermekei: mindaz, aki nem gyakorol igazságosságot, nem az Istentől származik, és az sem, aki nem szereti a testvérét.  Mert azt az üzenetet hallottátok kezdettől fogva, hogy szeressük egymást;  nem úgy, mint Káin, aki a gonosztól származott, és meggyilkolta a testvérét. És miért gyilkolta meg? Mert az ő cselekedetei gonoszak voltak, a testvérének a cselekedetei viszont igazságosak." 1János 3:10-12


A következő héten új témával foglalkozunk: Hogyan válnak javunkra a bibliai alapelvek?
Addig is szép hetet és hasznos elmélkedést kívánok mindenkinek!
 Fotó: internet

Nincsenek megjegyzések: