2016. július 22., péntek

Annak...

... idején, amikor kezdtem jobban megismerni a Bibliát, sok-sok kérdésemre választ kaptam. Ma már TUDOM, hogy mindegyikre. Sokat aggódtam, hogy mi lesz ezzel a gyönyörű bolygóval. Aztán megtudtam, hogy nem pusztul el, hiszen nem véletlenül teremtette Isten, szándéka van vele. Már írtam róla, hogy ez a bibliavers volt az egyik legnagyobb élményem tanulmányozás közben.


"De megharagudtak a nemzetek, és eljött a te haragod, és a meghatározott idő arra, hogy megítéltessenek a halottak, és megadd jutalmukat rabszolgáidnak, a prófétáknak és a szenteknek és azoknak, akik félik a nevedet, kicsiknek és nagyoknak, és pusztulást hozz azokra, akik pusztítják a földet.” Jelenések 11:18


Ez a cikk, amire szeretném felhívni a figyelmeteket, egészen friss és világi forrásból származik. Ti is látjátok, hogy lépni kell?


A gyorsuló klímaváltozásra figyelmeztetett a Meteorológiai Világszervezet.
http://24.hu/kulfold/2016/07/22/fogy-az-idonk-meghuztak-a-veszharangot/





Nincsenek megjegyzések: